Monday

Florida ar en san underbar plats pa jorden.
Man slutar aldrig forundras over hur trevliga alla manniskor man moter ar.
Som nar man gar ut med hundarna pa morgonen, alla man passerar sager good morning med ett leende pa lapparna.
Det gor en pa riktigt bra humor.

Idag akte jag til Yachtklubben med tva av mina fastrar och den enas lilla son.
Vi hade det skont i solen och jag badade en stund i poolen.
Fick rejalt med farg kan man ju saga.. Fast bara pa framsidan av kroppen, sa det ar ju verkligen sexy.
Jag har bara varit har i 2 dagar, men jag borjar redan acklimatisera mig ganska bra.
Har till och med borjat tanka pa engelska.

Slanger upp lite bilder pa tomten, stora huset och lilla huset dar jag bor.

Utsikt over bryggan


Pa bryggan


Hundarna ville ocksa vara med pa kort


Baksidan av huset, och langst till hoger ar mitt lilla hus dar jag bor. Har ett sovrum och ett badrum. Tog inga bilder inuti, for jag har lite hm, stokigt just nu.


Uteplatsen


Vardagsrummet


Koket


En till brygg-bild. Alskar att sitta pa bryggan och titta ut over vattnet. Har vill man dock inte bada, for det finns rejalt med hajar i den har bukten.. Det ar bra fiske fran bryggan iaf.


Nu ska jag ivag och kopa en iPhone.
Puss o Kram pa er i Sverige fran soliga St. Pete, FL

Kommentarer
Postat av: Helen

Åh Ariss, det ser ut som värsta paradiset. Här sitter jag i Sverige och huttrar. Önskar verkligen att jag kunde uppleva så häftigt som dig! Men jag skulle fan knappt våga ut på den där bryggan!

2009-03-09 @ 22:22:36
URL: http://lifeofmini.blogg.se/
Postat av: Helen

Måste säga att det var grymt städat också, har ni städhjälp?

2009-03-09 @ 22:27:10
URL: http://lifeofmini.blogg.se/
Postat av: Ariss

Haha, det kryllar inte av hajar, men dom finns;) Sa ut pa bryggan vagar man sig. Vi har en som kommer varannan vecka och stadar overallt:)

2009-03-10 @ 14:00:23
URL: http://smarrisen.blogg.se/
Postat av: Michelle

WTF Arris ^^ Ser underbart ut. Jag kommer över, vänta bara!

2009-03-12 @ 15:13:42
URL: http://www.majshell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0