Gardagens aventyr

Idag ar jag bakis.
Jag akte till en beachbar igar med min faster(som ar 24) och nagra av hennes vanner.
Tusan vad kul vi hade alltsa!
Det var helt sjukt galet sjukt mycket folk pa stranden!
Alla college i usa har spring break nu och alla aker till florida.
Vi borjade dricka vid 1 pa dan och stannade pa stranden till 5 ungefar.
Da ville jag och en kille, Kevin, aka till en sushirestaurang.
Han hade en motorcykel med sig och jag vagrade hoppa pa den.
Speciellt eftersom han hade hallt i sig ett par ol och inte hade nagon hjalm med sig.
Sa han var gullig nog att aka hem till sig och hamta sin bil istallet sa att han och jag kunde aka och ata.
Sa vi akte till sushirestaurangen.
Jag hade bikini pa mig. Mindre lampligt kanske,  men jaja, vi ar i florida ingen bryr sig.
Sen nar jag och kevin var pa vag tillbaka till stranden sa skulle dom andra aka till en annan sushirestaurang.
Sa vi motte upp dom pa stranden och tog bilarna och begav oss till restaurangen.
Sen fick kevin den briljanta iden att kasta smamynt pa vara vanners bilar.
Det var valdigt underhallande.
Speciellt eftersom Matts bil var en helt oppen jeep, sa man kunde kasta rakt in.
Sa dar var vi, pa vagen, kastade smamynt fram och tillbaka pa varandra.
Studsade av och an pa lacken och rutorna haha.
Dom andra pa vagen maste trott vi var dumma i huvudet.
Kul ocksa eftersom bade Kevin och Matt ar poliser, att dom uppmuntrar sant beteende haha.
Vi fick tillbaka ratt hart sen.
Casi och Matt kastade en full vattenflaska rakt in i varan bil.
Det blev blott overallt kan man ju saga.
Men kul var det!
Medan dom andra var pa sushirestaurangen gick jag och Kevin till en bar i narheten och tog ett par ol och spelade biljard.
Jag forlorade ganska mycket.
Sen spelade vi airhockey.
Jag forlorade ganska mycket dar ocksa.
Varfor ska poliser vara bra pa allt?

Nar vi kom tillbaka fran baren satt dom fortfarande och kakade sushi.
Sa vi tog oss friheten att mala med vit markeringspenna pa Matts bilfonster.
Vi skrev "U suck", ritade snoppar, skrev "Ur an asshole" och lite diverse annat.
Haha.
Great times.

Det tog evigheter for dom andra att ata klart, sa jag och Kevin akte hem till honom ett tag och sen korde han hem mig.
Det var en riktigt lyckad kvall!
Nu laddar jag for St. Patricks day som ar pa tisdag!
Det ar en big deal over here. Alla blir helt galna och dricker hela dagen lang.
Vissa av oss ska borja dricka vid frukost, men jag och Casi tar det nog liite lugnare och kommer till baren runt 2 pa dan kanske.
Vi ska till en irlandsk bar, det kommer vara smockat med roliga manniskor.
(St. patricks day ar en irlandsk hogtid for er som inte vet)
Pa St. Patricks day blir alla amerikaner irlandare for en dag.
Men jag ar faktiskt 1\4 irlandare.
Hur som helst kommer det bli en gaaalen dag!
Och man maste ha massa gront pa sig, speciellt om man ska till en irlandsk bar som vi ska.
Idag kopte jag grona losogonfransar, grona harklammor med klover pa, ett gront halsband med ett litet shotglas forestallande ett olglas, sma grona stenar och klover med klister pa baksidan att satta i ansiktet eller var som helst, en St. patricks day t-shirt dar det star "I'm quite charming"
Ah jag langtar, det kommer bli galet!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jasså, ragga på en COP!;P

2009-03-15 @ 23:06:20
URL: http://stefangrus.blogg.se/
Postat av: Ariss

sjalvklart:)

2009-03-15 @ 23:09:42
URL: http://http:/
Postat av: Helen

Fy faaaaaaaan va kul det låter! Va fuskit!

2009-03-16 @ 09:30:26
URL: http://lifeofmini.blogg.se/
Postat av: carro

du är verkligen en gatukorsning arris ;) Hoppas du hare bra!

2009-03-19 @ 13:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0