Min dag

Idag har det varit en san dar dag da man ar totalt oproduktiv och bara slosar pengar.
Det enda nodvandiga jag har gjort idag var att hamta min nya registreringsskylt till bilen.
Jag valde "Save the manatees". Den ar jattesot!
Och pengarna for skylten gick till en god sak ocksa. Jattemanga manatees blir dodade varje ar av batpropellrar, och pengarna gar till att radda dom.

Sahar ser manatees (sjokor pa svenska) ut. Dom ar saa sota! Ibland kommer dom till varan brygga, och da kan man hoppa i och bada med dom. Det ar jattehaftigt. Dom ar inte ett dugg skygga, utan dom alskar att vara nara manniskor och alskar att bli kelade med. Det ar darfor sa manga blir skadade och dodade av batar, for att dom ar sa oradda


Sana har arr ar tyvarr alltfor vanliga


Har ar min registreringsskylt. Det star "save the manatees" under manateen, men sjalva ramen skymmer det.
Jag ska kopa en ny ram, en silvrig kedja istallet for den har fula svarta ramen.
Och jag tycker inte om att det star Beaumont, TX pa den, for jag har inget med Texas att gora.



Det var den nodvandiga biten av min dag.
Resten var ganska onodig. Satt hemma ett par timmar, sen akte jag och Kylie till shoppingcentret och jag brande lite hal i min planbok.
Men jag behovde faktiskt nya trojor.

Detta kopte jag:

Den har kopte jag i gra och vit


Den har kopte jag i gra, vit och svart


Den har gillar jag jattemycket! Alskar fargen och jag alskar det faktum att mina brost ser jattestora ut i den haha


Kopte ett par shutter shades ocksa!


Det var min dag det

Kommentarer
Postat av: Helen

Men GUD va läskigt att bada med de där stora djuren? Har du alltså gjort det? Shiet!

Kläderna var skitsnygga!

2009-03-27 @ 08:32:16
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0