Sitter bakis och forsoker uppdatera min blogg.

Jag vet, nu har jag slarvat lite med bloggandet igen. Men jag har faktiskt inte haft tid!
Ska uppdatera er pa de senaste dagarna.
I fredags akte jag, Kristen och Smitha till The pier, en kand pir i St. Pete. Den ar pa alla vykort typ.
Sen akte vi och skaffade Smitha en tatuering! Den blev jattesnygg, hon skaffade en liten fjaril pa ena skulderbladet.
Efter det sa akte vi och kakade middag pa min favoritrestaurang,  japanese steakhouse. Dar lagar dom maten pa bordet,  underbar mat.
Kristen och Smitha bodde pa ett hotell i Tampa, vilket ar ungefar 40 minuter fran mitt hus. Jag raknade ut att jag har akt fram och tillbaka till Tampa 7 ganger under 4 dagar. For att jag har skjutsat runt dom overallt. Vi har haft jattekul!
Smitha har aldrig varit i Florida forut, och hon alskade det.
Igar akte vi till Ybor City, det var hur kul som helst!!
Det ar en gata dar det bara finns barer, klubbar och pubar. Hur manga manniskor som helst och hur javla kul som helst.
Det finns hur manga barer som helst och det finns stallen som passar precis alla smaker.
Allt pa samma gata.
Traffade mycket trevligt folk och en mycket trevlig man.
Hoppade upp pa scenen pa ett stalle for jag ville att han som spelade och sjong skulle sjunga happy birthday till Smitha som fyllde 30 ar.
Slutade med att jag stod pa scenen ett bra tag och pratade med honom, mycket trevlig manniska.
Sjukt duktig var han ocksa.
Slanger upp lite bilder fran fredagen och gardagen:



     

     

     

     

     

     

  



Fredagen:



Smitha matar pelikanerna pa piren
     

     



Dom klamde in sig i min lilla bil nar vi skulle till restaurangen



Kommentarer
Postat av: Stefan

blekfis ;)

2009-03-30 @ 13:25:17
URL: http://stefangrus.blogg.se/
Postat av: Ariss

Nä jag är inte så blek som jag ser ut! Det är blixten:-)

2009-03-30 @ 14:48:32
Postat av: Stefan

Då förstår jag =)

2009-03-31 @ 17:41:19
URL: http://stefangrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0