St. P's Day

Maste lagga upp lite bilder fran St. Patricks day ocksa!
Det firade vi igar, och det var packat med folk vid puben dar vi var.
Jag stannade bara ett par timmar, sen akte jag och Kevin ivag, han var lite smatt trott.
Han hade varit dar sen 9 pa morgonen till 8 pa kvallen, nar vi gick darifran.
Satans kul var det igar iallafall!


Grumpy face?


Matt, Casis pojkvan


Allison och Matt




Faster Casi och Matt


Han som var valdigt lik Prince




Sjukt snygg och sjukt rik man. Enligt Casi har han eget flygplan och 3 lagenheter bla.
Jatack.









Random gubbe som inte riktigt hade koll pa dragkedjan.




Casi


Den har bilden ar inte OK, men jag slanger upp den anda.


Jag och Kevin


Niecie and Auntie







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0