Hänt

Nu har jag varit lite seg på att skriva på ett par dagar, men jag har helt enkelt inte orkat.
Just nu sitter jag bara hemma, lite halvbakis, så då kan jag väl lika gärna köra en genomgång på de senaste dagarna.

I torsdags åkte jag till Enköping med mamma.
Vi var nere på stan och handlade lite,  sen gick vi på fotvård
och sen skaffade mamma sin första tatuering.
Den blev så sjukt snygg! Lägger ut en bild så fort min kamera kan bli lite normal.
Sen efter Enköping så åkte vi till Kista och gick på bio.
Vi såg Seven Pounds.
Den var jättebra!

I fredags gjorde jag inte så mycket på dan, men på eftermiddagen åkte jag och Peter(mammas man), och hämtade upp hans son Lucas, för vi skulle gå på bio alla tre.
Så det blev Kista för andra dagen i rad.
Vi tänkte se Män som hatar kvinnor, men det fanns inga bra platser kvar,
så vi såg Benjamin Buttons otroliga liv istället.
Den var också jättebra, men jättelång.

Igår var jag på lokalfest i Gamla Stan med Michelle.
Sussie från Berga fyllde 20.
Jag hade jättekul och det var trevligt att träffa lite bergafolk igen.
Jag tänkte ta massa bilder eftersom det var min sista fest i Sverige,
men min kamera dog efter 3 bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0