Flying debris on the interstate

Hjalp alltsa.
Igar nar jag var pavag till nagra kompisar till familjen for att halsa pa mormor som kom till florida igar, sa hade jag en lite laskig upplevelse.
Jag satt och korde nercabbat pa motorvagen och helt plotsligt flyger nagons navkapsel av, sa det ar en javla flygande navkapsel pa motorvagen som traffar massa bilar.
Kuul tankte jag, jag far val sakert den i huvudet med tanke pa min tur. Jag forsokte undvika den sa gott som det gick, men saklart kom den flygandes rakt emot mig.
Men jag lyckades tajma in precis nar den traffade marken precis framfor min bil sa jag korde over den. Men det var fan en millimeter fran att landa rakt pa min motorhuv.
Det var lite obehagligt faktiskt.
Jag hade ingen lust att fa feta bucklan och repor pa min bil och annu mindre lust med att fa navkapseln i huvudet.
Bilen klarade sig bra, det blev bara en liten skrama pa grillen i fram.

Snart ska jag och mormor till TjMaxx och handla massa billiga klader!
Hoppas ni har det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0