12e Maj

Herregud vad lange sen det var jag skrev nu.. men jag har helt enkelt inte orkat!
Vill beratta om allt jag har gjort pa sistonde men det kommer ta hundra ar sa jag borjar fran noll och berattar vad jag gor idag.
Jo forresten har traffat en underbar man som heter Robert. Far se vart det leder.
Tanker inte beratta nat om honom for jag har ingen lust med nagra dumma kommentarer.
Helen vet.
Pa tal om Helen, jag tycker du har skrivit alldels for lite pa senaste!!
Anyway, just nu sitter jag och ater en hemmagjord sallad med blabar, valnotter, cranberries och getost.
Valdigt mumsigt maste jag saga!
Idag ar jag superexalterad for idag kommer min kara mormor till florida!! Ska bli sa himla kul.
Men det blir val en gratfest om jag kanner mormor ratt. 

Forresten ni som inte har kollat in denna brud an maste gora det! Jag skrattar hysteriskt varenda gang jag gar in och kollar pa hennes blogg. Hon ar ju sa patetisk sa det ar pinsamt.
Men vi alla har ju varit 14 en gang i tiden! Forhoppnigsvis vaxer aven hon upp en dag.

Nu ar det dags for mig att stada lite i huset sa inte mormor far en hjartattack :)
Lovar att uppdatera oftare an jag har gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0